Неділя, 05.02.2023, 05:10Вітаю Вас Гість | RSS
Млинівський ліцей №2 Млинівської селищної ради
Меню сайту
Категорії
Інформаційні матеріали [267]
Готуємось до ЗНО [33]
Готуємось до ДПА [18]
Методична скарбничка [3]
Гордість школи [2]
НУШ [11]

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 411
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Каталог статей


Головна » Статті » Інформаційні матеріали

Про організацію роботи школи під час карантину
Млинівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №3Млинівської селищної ради Рівненської області
 
Н А К А З
05.01.2021                 смт. Млинів                         №1
 
Про організацію роботи в закладі
на період карантину

            Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 09 грудня 2020 р. № 1236 «Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2», листа Міністерства освіти і науки України від від 15 грудня 2020 р. № 1/9-692 «Про запровадження карантинних обмежень», Протоколу від 05 січня 2020 року №45 засідання комісії з ТЕБ і НС при виконавчому комітеті Млинівської селищної ради, рішення педагогічної ради школи (протокол №1 від 05 січня 2020 року), з метою збереження життя та здоров’я учасників освітнього процесу,

 

НАКАЗУЮ:

 
1. Організувати освітній процес (навчальні заняття, консультації тощо) у період з 11 січня до 22 січня з використанням дистанційних технологій. 
2. Максимально перевести педагогічних працівників закладу освіти на віддалений доступ з гнучким графіком роботи за допомогою технологій дистанційного навчання з урахуванням матеріально-технічних можливостей власних та закладу освіти відповідно до Методичних рекомендацій щодо встановлення гнучкого режиму робочого часу, затверджених наказом Міністерства праці та соціальної політики України від 04 жовтня 2006 року № 359 (додатки 1, 2).
3. Забезпечити інформування батьків про особливості роботи у період обмежувальних протиепідемічних заходів та провести роз’яснювальну роботу щодо тривалості уроків відповідно до Санітарного регламенту, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 25.09.2020 N 2205.
4. Педагогічним працівникам закладу освіти:
4.1. Забезпечити відпрацювання робочого часу відповідно до тарифікації використовуючи різні підходи щодо організації та обліку реалізації освітнього процесу, у тому числі за допомогою технологій дистанційного навчання з урахуванням матеріально-технічних можливостей, у тому числі коли вчитель знаходиться поза межами навчального закладу. Вчитель вільний у виборі форм, методів і засобів навчання, що відповідають освітній програмі. За необхідності внести зміни до календарно-тематичного планування відповідно до умов дистанційного навчання .
4.2. Відпрацювати особисту систему зворотного зв’язку з учнями та батьками;
4.3. Забезпечити розробку власних педагогічних продуктів для забезпечення дистанційного навчання учнів (відеоуроки, відеоконференції, вебінари, тестування на онлайн платформах тощо).
4.4. Організувати інформування батьків та учнів 1-11 класів  про проведення дистанційних занять,  виконання творчих домашніх завдань шляхом е-листування, на платформах дистанційного, інверсного навчання, на соціальних платформах.
4.5. Здійснювати навчання учнів, що здобувають освіту за індивідуальною формою (педагогічний патронаж) використовуючи дистанційне навчання з оплатою праці відповідно до відпрацьованого часу.  
4.6. Заповнення шкільної документації, зокрема класних журналів, відтермінувати до нормалізації епідеміологічної ситуації.
4.7. Враховуючи те, що забезпечити виставлення оцінок та фіксації тем у класному журналі в режимі карантину неможливе, вчитель має право проводити та фіксувати оцінювання результатів навчання здобувачів освіти у зручний для нього спосіб з подальшим перенесення до відповідних сторінок класного журналу. При цьому слід врахувати, що результати оцінювання кожного здобувача освіти можуть бути доступними лише для його батьків або законних представників.
4.8. Забезпечити виконання організаційно-методичної, організаційно-педагогічної роботи  в порядку, передбаченому колективним договором і правилами внутрішнього трудового розпорядку. Відповідно до п. 77 Інструкції про порядок обчислення заробітної плати працівників освіти, затвердженої наказом Міносвіти України від 15.04.1993 р. № 102, оплата праці здійснюється з розрахунку заробітної плати, встановленої при тарифікації, за умови, що вчитель виконує іншу організаційно-педагогічну роботу.
5. Максимально перевести в режим телефонних або відеоконференцій усі організаційні заходи (наради), за винятком екстрених випадків.
6. Скасувати проведення особистого прийому громадян до особливого розпорядження. 
7. Допускати присутність педагогічних працівників на робочих місцях лише у разі крайньої необхідності при відсутності  ознак  гострих респіраторних захворювань, у разі відсутності технічних умов для роботи у віддаленому доступі за заявою працівника.
8. Категорично заборонити вхід учнів та батьків до приміщення закладу, інших осіб (окрім виключних, екстрених випадків) на час карантину, проведення репетицій, тренувань, участь учнів школи у конкурсах та змаганнях, роботу гуртків, орендарів, проведення інших позакласних творчих та спортивних заходів.
9. Усім учасникам освітнього процесу під час карантину суворо дотримуватися протиепідеміологічних вимог.
10. Заступникам директора школи з НВР, завідувачам філій.: 
10.1. Забезпечити контроль за виконанням освітніх програм, зокрема через організацію дистанційного навчання та у виняткових випадках ущільнити графік освітнього процесу.
10.2. Забезпечити виконання працівниками закладу освіти іншої роботи (організаційно-педагогічної, методичної, самоосвітньої тощо).
11. Заступнику директора з господарської роботи, завідувачам філій:
11.1. Організувати подальшу роботу технічного персоналу закладу у гнучкому режимі згідно графіку
11.2. Забезпечити неухильне виконання санітарного законодавства щодо дотримання санітарно-гігієнічного режиму.
12. Медичній сестрі закладу: 
12.1. Працювати у режимі чергування.
12.2. Здійснювати контроль за проведенням в приміщеннях школи дезінфекційних заходів.
12.3. Не допускати до роботи осіб з ознаками вірусних  та гострих респіраторних хвороб.
13. Затверддити графік чергування адміністрації школи та філій.
14. Розмістити даний наказ на офіційному веб-сайті закладу.
15. Контроль за виконанням  даного наказу  залишаю за собою.
 
 
 
Директор школи                              Яковець С.М.
Категорія: Інформаційні матеріали | Додав: mlynivschool3 (10.01.2021)
Переглядів: 360 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
МОН молодь спорт

Освіта Рівненщини

Управління освіти РОДА

Нова українська школа

Новини сайту
[27.06.2022][Інформаційні матеріали]
До уваги випускників! Програма Scholarship (0)
[13.05.2021][Інформаційні матеріали]
Вітаємо з перемогою! (0)
[02.04.2021][Інформаційні матеріали]
Онлайн-опитування “Розвиток інформаційного освітнього середовища сучасного закладу України” (0)
[29.03.2021][Готуємось до ЗНО]
Пробне ЗНО-2021 (0)
[16.02.2021][Інформаційні матеріали]
Новий кабінет математики (0)
[10.01.2021][Інформаційні матеріали]
Про організацію роботи школи під час карантину (0)
[22.06.2020][Готуємось до ЗНО]
До уваги випускників (0)
[13.06.2020][Готуємось до ЗНО]
До уваги випускників! (0)
[01.06.2020][Інформаційні матеріали]
З Днем захисту дітей! (0)
[29.05.2020][Інформаційні матеріали]
День ЦЗ (0)

Нове на Педпресі

Пошук
Архів записів