Статистика |
Онлайн всього: 2 Гостей: 2 Користувачів: 0 |
|
Каталог статей
У категорії матеріалів: 33 Показано матеріалів: 1-10 |
Сторінки: 1 2 3 4 » |
Сортувати по:
Даті ·
Назві ·
Рейтингу ·
Коментарям ·
Переглядам
Запрошення-перепустки на пробне ЗНО уже розміщені на інформаційних сторінках учасників |
Керівникам закладів загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти рекомендовано встановити здобувачів освіти, які бажають пройти ДПА і видавати свідоцтва про здобуття повної загальної середньої освіти і додатків до них відповідно до такого бажання. Про це йдеться у листі-роз’ясненні, надісланому керівникам закладів освіти і оприлюдненому на сайті МОН сьогодні, 22 червня 2020 року. |
Де Ви будете проходити ЗНО-2020? |
Інформація щодо термінів проведення зовнішнього незалежного оцінювання у 2020 році |
У Львівському регіональному центрі оцінювання якості освіти визначили вартість пробного тестування у 2019 році – 138 грн.
Детальніше |
Нагадуємо, що реєстрація для участі у пробному зовнішньому незалежному оцінюванні триватиме з 8 до 31 січня 2019 року. Реєстрація для участі в зовнішньому незалежному оцінюванні 2019 року триватиме з 5 лютого до 25 березня 2019 року. Керівники закладів освіти зможуть зареєструвати учнів для проходження ДПА у формі ЗНО до 18 березня 2019 року. |
Наказом Українського центру оцінювання якості освіти №156 від 16 жовтня 2018 року затверджено Схеми нарахування балів за виконання завдань сертифікаційних робіт зовнішнього незалежного оцінювання 2019 року. |
ВИЗНАЧЕНО ТЕРМІНИ ПРОВЕДЕННЯ ЗНО-2019 |
Відповідно до листа Рівненського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти від 16.04.2018 № 01-16/427 «Про інформацію щодо проведення державної підсумкової атестації у формі зовнішнього незалежного оцінювання» надаємо інформацію щодо ЗНО-2018:
- пошук адрес пунктів проведення ЗНО учнями;
- алгоритм дій у разі втрати документа, за яким здійснювалась реєстрація на ЗНО, чи у разі втрати та/або пошкодження сертифіката учасника ЗНО учнями.
|
Можна і потрібно спробувати мінімізувати кількість помилок, а досвід 200-бальників показує, що цю кількість можна звести до нуля. |
|
|