Перед кожним із нас два шляхи: жити минулим, хоча і з великими заслугами, заплющивши очі на кардинальні зміни у світі, або пробувати щось змінити у своєму ставленні до новітніх освітніх технологій.
МЕТА:
-
ознайомити з елементами інноваційних технологій, які розширюють можливості навчально-виховного процесу та забезпечують нові шляхи надання інформації;
-
з досвідом роботи щодо використання інноваційних технологій та ТЗН в навчально-виховному процесі;
-
поповнити методичну скарбничку вчителів щодо використання інноваційних технологій в ході навчально-виховного процесу;
-
навчити використовувати комп’ютерні програми для створення відеороликів, презентацій, карт, схем;
-
продовжити колективний пошук шляхів удосконалення навчально-виховного процесу за рахунок впровадження елементів інноваційних технологій та використання технічних засобів навчання.
-
колегіальний пошук шляхів підвищення ефективності сучасного уроку;
-
визначити способи розв'язання проблем педагогічної практики при впровадженні освітніх інноваційних технологій навчання;
-
за допомогою різноманітних прийомів скерувати роботу в групах так, щоб учасники здобували інформацію, використовуючи принцип партнерства; виявляли ініціативу.
ЗАВДАННЯ:
· сформувати у педагогів здатність до об'єктивної самооцінки результатів своєї навчально-виховної діяльності, потребу у творчій фаховій та методичній діяльності.
· досконало оволодіти теоретичними основами інформаційно-комунікаційних технологій навчання, методику їх впровадження, особливості застосування у різних видах навчальної діяльності учнів.
· опанувати методами, прийомами, засобами інформаційно-комунікаційних технологій навчання, активно впроваджувати їх у практику власної діяльності.
· на основі системного аналізу наявних недоліків, педагогічного досвіду, інтерактивних методів навчання, добитися опанування всіма педагогами теорії і практики організації і проведення сучасного уроку, значного підвищення його ефективності.
· оволодіти сучасними методиками проведення уроків.
· обрати оптимально-сприятливі форми, методи, засоби проведення уроків і виробити індивідуальну стратегію і тактику їх проведення.
· сформувати у педагогів готовність до впровадження сучасних педагогічних інноваційних технологій;
· сприяти підвищенню рівня методичної та фахової майстерності кожного вчителя;
· створювати умови для розширення професійної компетентності.
Форма проведення: тренінг
Рішення педради:
1. Створити творчу групу вчителів для підготовки методичного посібника «45 хвилин інноваційних технологій».
Видати до 20.01. 2017 р.
2. Раді методичного кабінету за матеріалами напрацювань розробити рекомендації вчителям щодо впровадження інформаційно-комунікаційних та проектних технологій в навчально-виховний процес.
До 20.01.2017 р.
3. Керівникам шкільних методичних об’єднань:
3.1. Обговорити зазначені вище рекомендації на засіданнях методичних об’єднань.
Лютий 2017 р.
3.2. Надавати методичну допомогу молодим та малодосвідченим вчителям щодо впровадження ІКТ та інноваційних технологій в навчально-виховний процес.
Постійно
4. Заступникам директора з НВР:
4.1. Формувати у педагогів здатність до об'єктивної самооцінки результатів своєї навчально-виховної діяльності, потребу у творчій фаховій та методичній діяльності.
4.2. Сприяти підвищенню рівня методичної та фахової майстерності кожного вчителя.
4.3. Створювати умови для розширення професійної компетентності педагогів.
4.4. Формувати у педагогів готовність до впровадження сучасних педагогічних інноваційних технологій.
Постійно
5. Учителям-предметникам:
5.1. Досконало оволодіти теоретичними основами інформаційно-комунікаційних технологій навчання, методику їх впровадження, особливості застосування у різних видах навчальної діяльності учнів.
5.2. Опанувати методами, прийомами, засобами інноваційних технологій навчання, активно впроваджувати їх у практику власної діяльності.
5.3. На основі системного аналізу наявних недоліків, педагогічного досвіду, інтерактивних методів навчання, опанувати теорію і практику організації і проведення сучасного уроку, значного підвищення його ефективності.
5.4. Обрати оптимально-сприятливі форми, методи, засоби проведення уроків і виробити індивідуальну стратегію і тактику їх проведення.
6. Практичному психологу:
6.1. Забезпечити психологічний супровід впровадження сучасних педагогічних інноваційних технологій
Постійно
6.2. Зробити психологічний аналіз застосування інновацій вчителями школи.
Травень 2017









 |